Ogloszenie o zamowieniu

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.chrobry-glogow.pl

Głogów: Zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa budynku zaplecza klubu sportowego (szatnie - łaźnie) wraz z infrastrukturą
Numer ogłoszenia: 155947 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chrobry Głogów S.A. (dawniej Głogowskie Obiekty Sportowe Sp. z o.o.) , ul. Rudnowska 17B, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8356193, faks 76 8356884.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Chrobry Głogów S.A..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa budynku zaplecza klubu sportowego (szatnie - łaźnie) wraz z infrastrukturą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki i opis podany w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) oraz w oparciu o załączony do niniejszej SIWZ program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami oraz innymi dokumentami udostępnionymi przez Zamawiającego. 3.Zakres zamówienia: - Usługi projektowania architektonicznego; - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania; - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych; - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; - Instalowanie centralnego ogrzewania; - Instalowanie wentylacji zewnętrznej; - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne; - Roboty instalacyjne gazowe; - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 4.Zadanie należy zrealizować w dwóch etapach: I etap - opracowanie dokumentacji projektowej (przez co rozumie się opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jak również przedmiarów i kosztorysów inwestorskich) oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla całego zamierzenia inwestycyjnego); II etap - realizacja robót budowlanych zgodnie z uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę i dokumentacją projektową w zakresie robót budowlanych dotyczących budynku jw wraz z pozwoleniem na użytkowanie..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2, 71.32.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.21.22.21-1, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7, 45.33.12.11-8, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie, 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, 4) Kopia dowodu wniesienia wadium. 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom. 6) Zobowiązania innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

8. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następujących przypadkach: 1) gdy wymagana jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w związku z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych niekorzystnych warunków atmosferycznych (przez co Zamawiający rozumie w szczególności intensywne opady deszczu lub śniegu, ekstremalne upały i mrozy) i/lub; 2) gdy wymagana jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w związku ze wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę w szczególności nałożenia obowiązku wykonania badań archeologicznych, uzyskania wszelkich decyzji związanych z realizacją przedmiotu umowy, wprowadzenia istotnych zmian do projektu budowlanego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) wymagających uzyskania zmiany do decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub; 3) gdy zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy związana jest z nieterminowym uzgadnianiem przez uprawnione organy w zakresie opinii, decyzji i zgód niezbędnych do uzyskania decyzji o udzieleniu pozwolenia na budowę i/lub; 4) gdy wymagana jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych i/lub; 5) gdy wymagana jest zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego i/lub; 6) gdy wymagana jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121.); 7) gdy w związku ze zmianą terminu realizacji zamierzenia inwestycyjnego konieczna będzie zmiana warunków i terminów rozliczenia z Wykonawcą, a zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego w szczególności z uwagi na konieczność wydatkowania i/lub rozliczania środków budżetowych w danym okresie. 8) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane zmianą przepisów obowiązującego prawa dotyczącego podatku od towarów i usług VAT. 9. Nie uznaje się za siłę wyższą: 1) strajków w przedsiębiorstwach należących do stron oraz w przedsiębiorstwach, z którymi łączą strony umowy lub z którymi strony zamierzały zawrzeć umowy, 2) lub wstrzymania zewnętrznych źródeł finansowania bądź pogorszenia stanu finansowego z innych przyczyn. W szczególności za siłę wyższą nie uważa się wstrzymania lub ograniczenia kredytu bądź gwarancji udzielonych przez instytucję finansową, 3) zmniejszenie podaży jakichkolwiek materiałów, wyrobów lub urządzeń koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, 4) trudności w zatrudnieniu pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, 5) istotnego wzrostu cen materiałów, wyrobów lub urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy. 10. Wykonawca w trakcie realizacji zadania może dokonać zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy. Zmiana ta musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający uprawniony jest do nie wyrażenia zgody na zmianę osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, gdy w ocenie Zamawiającego, kwalifikacje i doświadczenie wskazanej przez Wykonawcę osoby nie będą spełniać warunków postawionych w tym zakresie w SIWZ. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana kierownika budowy nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu. 11. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie w trakcie realizacji umowy zmiany dotyczącej osoby wykonującej funkcję Inspektora nadzoru. Zmiana Inspektora nadzoru nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu ani zgody Wykonawcy. 12. W przypadku zmiany adresów do korespondencji zawartych w umowie, strona zmieniająca adres poinformuje pisemnie drugą stronę o zmianie adresu pod rygorem uznania korespondencji za dostarczoną. Zmiana adresu nie stanowi zmiany do umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu. 13. Za nieterminowe i nienależyte wykonywanie obowiązków wynikających z umowy oraz za odstąpienie od umowy Zamawiający przewidział kary finansowe - zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SIWZ - wzór umowy. Ponadto Zamawiający do kar, o których mowa w zdaniu wcześniejszym naliczy kary zgodnie z zapisami wzoru umowy dot. umów z podwykonawcami i ich udziału w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca nie może przenosić na rzecz osób trzecich praw i obowiązków powstałych w związku z realizacją umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przelewu wierzytelności Wykonawcy przysługujących mu od Zamawiającego w ramach przedmiotu umowy. 16. We wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ uregulowane zostały kwestie dotyczące udziału podwykonawców i dalszych podwykonawców w zakresie realizacji przedmiotu umowy. Zapisy te powstały w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r, poz. 2164) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) w szczególności w zakresie umów o roboty budowlane, umów z podwykonawcami oraz dalszymi podwykonawcami, w tym w szczególności przepis art. 6471 §2-§4 Kodeksu cywilnego. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania będzie zobowiązany do stosowania ww. przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chrobry-glogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chrobry Głogów S.A. ul. Rudnowska 17 B, 67-200 Głogów, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 14:00, miejsce: Chrobry Głogów S.A. ul. Rudnowska 17 B, 67-200 Głogów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie

 

Załączniki

SIWZ

PFU

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5 - wzór umowy

Załącznik 6a

Załącznik 6b

Załącznik 7

Załącznik 8

Załącznik 9

Załącznik 10

Pozostałe załączniki

Wytworzył: Administrator
Data informacji: 2016-07-26 06:55:48
Opublikował: Administrator
Data publikacji: 2016-07-26 09:06:46
Odsłon: 1206
Dziennik zmian